Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Member christianMale/Indonesia Recent Activity
Deviant for 10 Years
Needs Premium Membership
Statistics 71 Deviations 1,613 Comments 18,672 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

deviantID

teckel
christian
Indonesia
Favourite genre of music: easy jazz
Personal Quote: love hurts, but i don't want the pain to stop
Interests
OMG it's been 3 years since my last journal

i don't even know what to write anymore
been working as graph designer for 6 months, promoted to assistant promotion manager for 2 years, and now i'm on my own

trying to build my own business
at the age of 27, well, i guess i'm sorta late, but surprisingly things are actually going well
and hopefully i'll be able to make art for deviantart again pretty soon

i checked the messages just now and damn what a load of things i've missed, i'd love to participate that dA logo contest, and the witcher fan art is quite tempting as well, but i guess it's too late to join now

*sigh*

anywho...

how are u guys?
  • Listening to: glenn fredly - terserah
  • Reading: cinemags
  • Watching: gossip girl & heroes

AdCast - Ads from the Community

×

Webcam

Comments


Add a Comment:
 
:iconmarkusmanson:
markusmanson Featured By Owner Mar 31, 2009
NICE gallery you have here, mate! cheers!
Reply
:iconnaethen:
naethen Featured By Owner Sep 24, 2008  Professional Digital Artist
gallerynya toop
di watch yahh ^^
Reply
:iconfiixx:
fiixx Featured By Owner Sep 5, 2008  Student Photographer
You're just a great genious.
Reply
:iconjakethesnake999:
jakethesnake999 Featured By Owner Mar 21, 2007
Nice gallery, keep it up!
Reply
:iconnabey:
nabey Featured By Owner Jan 15, 2007  Professional Traditional Artist
man, your work is gorgeous!
worth a watch
Reply
:icongoenz:
goenz Featured By Owner Sep 24, 2006  Professional Digital Artist
coool gallery
Reply
:iconesiuol-89:
Esiuol-89 Featured By Owner Apr 13, 2006   Traditional Artist
AOMG! why haven't I seen your amazing art before?!?!!? It's spectauclar! :excited:
I cannot descirbe how truly excellent your art really is... Tis beyond words.
I'm gonna devwatch you... coz your art is AMAZINGLY SPECTACULAR AND SPLENDID!
:+favlove: your entire gallery...
Reply
:iconskipping-stones:
skipping-stones Featured By Owner Dec 22, 2005
ur really good at portraits...nice work...^_^
Reply
:iconbullethead:
bullethead Featured By Owner Nov 11, 2005
thanks for the fav, Chris.
Reply
Add a Comment: